Witajcie na Lorn V

  • Ładujcie broń i ostrzcie noże, wojna powróciła na tą zapomnianą przez Bogów planetę. Konflikt o planetę Lorn V, oraz jej największy skarb jakim jest wrak Dominatusa, imperialny tytan klasy "Imperator", jedna z najpotężniejszych maszyn zniszczenia w galaktyce, wciąż trwa. Co więcej, kolejne siły zaczęły przybywać do systemu Lorn, próbując ugrać dla swoich bogów, lub dla samych siebie, tyle ile zdołają. Szczęście chciało, że w czasie gdy większość sił skupiła się wokół wraku Dominatusa, mniejsze bandy, często porzucone w różnych punktach planety, miały szansę odbudować swoje siły oraz odkryć inne cenne skarby planety. Bo jak się okazało, a o czym nie wspominają zapiski Imperium, wraz z tytanem imperialnym Lorn V trzyma w swym lodowym uścisku więcej niesamowitych i potężnych artefaktów.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Ustawka - wtorek 12.11 oraz środa 13.11

Yo, mam dwa pytania do Was, które w sumie zadałem wczoraj na czacie ale znikły:

1) Czy ktoś miałby czas zagrać jutro między 12:00 a 14:30 lub po 16:30?

2) Czy przeszkadzałoby Wam jeśli w środę o 11:00 lub zaraz po otwarci zagrał grę ligową z Elvisem w 40k? 1300 punktów więc nie powinno zająć nie wiadomo ile.

Prosze o odpowiedzi w komentarzach i pozdrx 8)

6 komentarzy:

  1. 1)Nie
    2)Ja maluje figsy wiec łot -eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice :) I jakbyśmy się uwinęli to chętnie zagram z kimś Kill Team

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chce zagrac ale pon-piat mam kurs do 16 wiec jak ktos chce zagrac to 16 to niech pisze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ad.1. Nie
    ad.2. W środę maluję i gram z Bąkiem po południu (16), więc dla mnie bez problemu. Jak skończysz z Elvisem w środę, to możemy zagrać kampanię, cały dzień będę w GK.

    OdpowiedzUsuń
  5. z Elvisem nie gramy w środę, studenci happens :p

    OdpowiedzUsuń